پاسخگویی به سوالات پزشکی ( روزهای شنبه )
شنبه 15 آذر1393 ساعت: 19:58 توسط:مبینا بسیار ممنون لطف فرمودید در ضمن سوال دیگری دارم مادر من سالهاست که .......... مبینا خانم میگرن درمان قطعی ندارد و همانطور که خودتان هم گفتید فشار های روانی و استرس های روحی عامل مهمی در تشدید این دردها می باشد مصرف غذاها و موادی مانند انواع ادویه ،فلفل ، چای ، قهوه ، شکلات ، آجیل ، سیر ، نوشابه ، پنیر ، سوسیس و کالباس را کاهش دهند به اندازه کافی بخوابند حتما صبحانه صرف کنند از قرار گرفتن در معرض دود ، امکان شلوغ و پر سرو صدا بپرهیزند و در کاهش استرس های روانی تلاش کنند اگر واقعا ایشان تحت فشار های عصبی هستند بهتر است با یک مشاور روانشناس در این مورد مشورت کنید --------------------------------------------------------------------------------------------------- شنبه 15 آذر1393 ساعت: 20:35 توسط:محیا فرزامی سلام. وقت بخیر. ببخشید من چند روز پیش به پزشک متخصص زنان............ خانم محیا فرزامی پماد را حداقل 10 روز استفاده کنید چنین دارویی وجود ندارد اگر مشکل شما جدی است می توانید به جراح پلاستیک مراجعه کنید و با جراحی زیبایی این مشکل را برطرف کنید تیرگی مختصر پوست در این قسمت از بدن طبیعی است و رنگ پوست این ناحیه با بقیه نواحی متفاوت است ----------------------------------------------------------------------------------------------------- سه شنبه 18 آذر1393 ساعت: 13:9 توسط:قادر با سلام من یک فعال اینترنتی هستم.............. آقا قادر متاسفانه چنین دارویی وجود ندارد فاصله دید خود را با مانیتور افزایش دهید می توانید در مدت انجام کار از عینک آفتابی با فیلتر یو وی استفاده کنید
+ نوشته شده در  شنبه بیست و دوم آذر 1393ساعت 21:22  توسط -(پاسخگویی شنبه ها)  | 

پنجشنبه 13 آذر1393 ساعت: 21:52     توسط:مبینا
با عرض سلام خدمت شما
دو ماه است که در شب اول..............

خانم مبینا

مورد مهمی نیست نگران نباشید گاهی در این زمان به دلیل افت طبیعی هورمونها  در یک دوره از سیکل ممکن است فرد دچار تهوع و افت فشار و علایمی مانند دلپیچه ، درد و .... بشود
می توانید از مایعات گرم و شیرین ترجیحا قند یا نبات استفاده کنید 

+ نوشته شده در  شنبه پانزدهم آذر 1393ساعت 12:56  توسط -(پاسخگویی شنبه ها)  | 

یکشنبه 2 آذر1393 ساعت: 15:31     توسط:دریا
با سلام و عرض خسته نباشید من در 19 سالگی ..............

خانم دریا
 گمان می کنم منظور شما کیست بارتولن باشد اگر کیست بارتولن باشد برای جراحی نیاز به زایمان  نیست و در همین حالت هم می توانید جراحی کنید

--------------------------------------------------------------------------------

جمعه 7 آذر1393 ساعت: 0:1     توسط:امیر
با عرض سلام و خسته نباشید بنده 30 ساله........

امیر آقا

از پماد بتامتازون روزی 3 بار استفاده کنید اگر بهتر نشدید نیاز به بررسی دارد

+ نوشته شده در  شنبه هشتم آذر 1393ساعت 19:19  توسط -(پاسخگویی شنبه ها)  | 


شنبه 17 آبان1393 ساعت: 19:13     توسط:مبینا
سلام خانم دکتر
من تو یکی از چشم ها.....

خانم مبینا


نگران نباشید بعد از چند روز خودبخود تخلیه می شود

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

شنبه 24 آبان1393 ساعت: 0:17     توسط:میلاد
درود، میخاستم بدونم ، ایا مصرف قرص ها.........


آقا میلاد

تمام دارو ها باید با تجویز پزشک مورد استفاده قرار بگیرند - در مورد اینکه آیا فرد واقعا دچار انزال زودرس هست یا خیر هم باید توسط پزشک تایید شود بسیاری از افراد گمان می کنند دچار چنین مشکلی هستند اما در واقع چنین نیست و با توجه به عامل ایجاد کننده تحت درمان مناسب قرار گیرند

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 شنبه 24 آبان1393 ساعت: 6:32     توسط:سپهر
باسلام من این دفعه که ................


خانم سپهر


نگران نباشید  برای اطمینان یک آزمایش بتا هاش سی جی (بارداری ) انجام شود

شنبه 24 آبان1393 ساعت: 6:35     توسط:سپهر
باسلام پسرخواهرمن دچاردل.............

خانم سپهر

نیاز به بررسی دارد بهتر است مصرف داروی ذکر شده را قطع کنید
توسط متخصص جراحی عمومی بررسی شود

شنبه 24 آبان1393 ساعت: 6:42     توسط:سپهر
باسلام خواهرم بارداره سردلش............

خانم سپهر

می توانند از این دارو استفاده کنند نگران نباشید این حالت ها در بارداری طبیعی است

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم آبان 1393ساعت 15:24  توسط -(پاسخگویی شنبه ها)  | 

شنبه 17 آبان1393 ساعت: 0:32     توسط:متین
با عرض سلام برای مشکی و پر پشت..........

خانم متین

رنگ مو و ابرو ژنتیکی است و نمی توان آن را با دارو تغییر داد و به رنگ مشکی در آورد - بعضی از دارو ها می توانند تا حدی باعث ضخیم و پر پشت شدن ابروها بشود مثل روغن فندق ، رزماری و...
شیر تاثیری را که ذکر کردید ندارد

+ نوشته شده در  شنبه هفدهم آبان 1393ساعت 19:16  توسط -(پاسخگویی شنبه ها)  |